2019. jan 02.

Hogyan képzeltem el

írta: Bodacsogár
Hogyan képzeltem el

Öhöm...

p_20190101_135848_hdr.jpg

Kedves Naplóm!

Na jó, nem, így nem lesz jó.

Ez járt a fejemben egész évben. Na, de mi is??? ... Hááát azt nem tudom. Szóval csak kell változtatni.

Mindenen.

Olyan bridzsitdzsonszosan.

Kor: 33

Magasság: 180cm

Súly: ??? 

Na itt is van a gond, szedjük részletekre. 3 éve 57kg (szeretett, vágyott, akart, cél). Most céges mérlegen 74kg -2kg, mert csal, azaz 72kg. Negyedéves háziorvosi ellenőrzéseken 68kg. A lényeg, hogy fogalmam sincs, de ebből kell leadni. És akkor most jön a szöveg, hogy a koromhoz és a magasságomhoz... Tudom, tudom, akkor is, legalább egy 5 kg mínusz vagy 10. 

Olyan határozott vagyok...

A hogyan lesz a gond. Szeretek enni és soha nem diétáztam. Nem kellett.

A terv: every other day diet.

Menni fog?

Nem tudom, meglátjuk.

Na nem, ez a nem jó hozzáállás.

MENNI FOG

 

Régen olvastam, sokat. És szerettem is. Hát most alig, pedig lenne mit. 

Ez ellen is kell tenni.

 

No meg hát, sok a cuccom, krémem, sminkem, vackom,stb. Csökkenteni kell a számukat. Túlterheltnek érzem magam tőlük. Nem rengeteg, de sok. Csak eleget akarok. Szóval 'nobuy, lowbuy and usethemup'-ot is hirdetek. 

Ennek egy részét már gyakorlom egy ideje. Használd fel őket. Idegesítően sok körömlakkom van. Szeretem a variációkat, no meg a különböző díszítési technikákat is, viszont lassan kialakul az a pár színkategória, amit igazán szeretek viselni. A cél pedig, hogy kevesebb legyen és csak az igazán szeretett színek.

 

Mára ennyi. 

Jelentkezem még.

Egyanlőre ennyi, a többi időközben.

Szólj hozzá