2019. jan 22.

A 2. hét

írta: Bodacsogár
A 2. hét

A héten lebetegedtem, be is telefonáltam, itthon is maradtam, ágyat is nyomtam. Így valójában egész jól sikerült a heti diéta, de valójában nem is. Kedden még tartottam az 500 kalóriát, utána viszont már nem számoltam. 

Csütörtök lett volna a második nap, de akkorra már annyira benne voltam a betegségben, hogy mivel előtte való nep sem sikerült igazán rendesen enni, így aznap kitörtem, bár igaz nem sokkal, de nem is igen számoltam. 

Szombaton már igyekeztem visszatérni a rendes kerékvágásba. Jól is sikerült.

Apránként már látok változást, például a hasam körfogatában, de még nem vagyok ott ahol szeretnék.

Mozogni még nem sikerült elkezdeni, bár jó volna valamilyen edzéstervet követni, legalább arra, hogy kockák is legyenek.

De legalább olvasni is nekiláttam. Most tűzöm akkor ki célnak, hogy a hó végéig befejezem a könyvem (Mindee Arnett: Rémálom-rejtvény).

 

Szólj hozzá