2019. jan 12.

A körömlakkokról

írta: Bodacsogár
A körömlakkokról

A gyengéim.

Szeretem őket.

Rengeteg van belőlük.

ÉS pontosan ez a baj.

Itt jegyezném meg, hogy ez lesz az első kategória, amiből idén vissza akarom fogni a vásárlást.

A problémát már évekkel ezelőtt felfedeztem, még sem tudtam megállni egy-egy szép, új lakk megvásárlását. Mégis felismertem, hogy ez így nem mehet tovább. Teszt jelleggel már a tavalyi évben elindítottam, amerikai mintára az én kis magyaros project polishomat. Felfedezgettem, hogyan tudom elhasználni a régi körömlakkjaimat és közben nem megunni a folyamatos használatukat, időközben pedig beiktattam egy-egy projekten kívüli szín viseletét is. Ennek köszönhetően 17 lakk került ki tavaly a gyűjteményből, mégis több került be. Szóval körülbelül 200 lakk boldog kis gazdája vagyok.

Felhasználást vezettem is és ez bevált, már kiválasztottam a kezdő kört. 

A következő képek azokról lakkokról készültek, amiket tavaly elhsználtam, illetve, amik megmaradtak és, amik idén kerülnek sorra.

Szólj hozzá