2019. jan 08.

Az első hét

írta: Bodacsogár
Az első hét

500 kalóriás napok: szerda, péntek, vasárnap

 Szerda

Előkerült a konyhai mérleg és pár felfedezés is jött. 500 kalória nem jelenti az éhezést, jó beosztással és persze rengeteg zöldséggel egész rendesen lehet átvészelni a napot. Javarészt salátát ettem egy kevés sonkával vagy grill csirkemellel, és még a nap végére jutott hely egy kocka csokinak  is.

Nagy heuréka volt számomra a sütő grill funkciója, no meg, hogy 10 deka mennyire sok lehet különböző ételekből.

Farkas éhes nem voltam, de azért végig kísérte a napomat az érzés, hogy nem ettem magam dugig.

Péntek

Na ez egy nehéz nap volt. Éhség rendesen. Egyenlőre azt gondolom, hogy a beosztással szúrtam el. Későn ettem és azt követően csak éhesebb lettem. Még mindig nem tudom elhinni, hogy mennit meg lehet enni dolgokból, talán ezért nem is merem.

Vasárnap

Na ez a nap könnyen ment. Rájöttem, hogy nekem talán a levesek jelentik majd a megoldást az 500 kalóriás napokon. Szóval csak rendben volt. Vacsira egy kis párolt zöldség és grill csirkemell filé is jutott. 

A második hét nehezebb lesz. Kezdek beleesni a megfázós, köhögős járványba... 

A hatásai viszont egyre inkább érezhető a diétának. Határozottan nem eszem dugig magam és már az elfogyasztott étel mennyisége is kisebb illetve sokkal jobb ételeket ennék.

 

Szólj hozzá