2019. jan 30.

Kétségbe estem

írta: Bodacsogár
Kétségbe estem

Január második fele nem ment annyira, amennyire szerettem volna. A fogyás megállt, bár nem is szedtem fel semmit. Már majdnem fealdtam, de valahogy a sors úgy hozta, hogy visszaigazolást találtam. Először is kiderült, hogy a mérleg, amit használtam rettenetes rosszul van beállítva vagy talán már nem is működik, szóval lemondtam róla, hogy méricskéljem magam, viszont visszajelzésként kaptam, hogy az alakom változik és igazából ezt a részt hellyel-közzel én is észreveszem.

Ezek segítettek továbblendülni, bár a vásárlási ösztönömnek nem tett jót. Gazdagodtam 2 körömlakkal, 2 highlighterrel és egy arcpalettával. 

Viszont a pozitív hatások is mutatkoznak megfelé. Többek között energikusabbnak érzem magam, fejben élesebb vagyok. Ennek következtében bele szerettem volna vágni egy ielts felkészítőbe, éppen csak a kurzust választottam meg rosszul. Szintem upper intermediate lett, viszont az iskola ebben a félévben nem indít ezen a szinten kurzust, alacsonyabban meg unatkoznék. Szóval ezen a téren kutakodás van másik lehetpség után.

Diéta folytatódik, extra receptek beszerezve, induljon a következő hónap.

Szólj hozzá